fredag 14 oktober 2011

Tänk vad glad jag blir...

... av att handla när jag ser sånt här!

Jag skrek till av glädje när jag såg en kille hänga upp Juleskum på en pelare. Han grymtade till och sa: "Ja, eller så kan man tycka att det är lite för tidigt..." Jag ville där och då inte nämna att jag varje dag sedan i somras har bloggat om julen. Han var inte en av mina läsare kunde jag konstatera.

Jag fick med mig hem Juleskum i tre olika varianter, julmust, jul- och pysseltidningar, pepparkakor och ädelost och slutligen Änglamarks prinskorv. Sa jag att det blir en härlig helg??

6 kommentarer:

  1. Åååh vad jag längtar efter pepparkakor och ädelost!! Du kommer få en toppenhelg hör jag! Skriv gärna sen vad du tycker om nya juleskum polka :)

    SvaraRadera
  2. Tur att vi inte är lika allihopa för vad tråkigt det skulle vara då! Han kanske inte seer julen på samma sätt som du. : )
    Njut av dina julesaker.

    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Verkar som att det har kommit julmust överallt utom där jag bor, buhu. Även jag gjorde bort mig lite idag när jag instinktivt pep till av att se julsaker, vad knäpp man är.

    SvaraRadera
  4. Kul med killen i butiken:) Tänk att det alltid väcker så heta känslor när julgrejerna kommer upp i affärerna - antingen positiva eller negativa. Men alla har en en åsikt om det är för tidigt eller bara underbart. Jag tycker det är kul, men idag tog jag en annan väg i affären för att slippa frestas att köpa julmust, som jag så skymta längre bort..:)
    Ha en mysig helg med dina julfynd!

    SvaraRadera
  5. Åh julskumm är ju verkligen ett av mina favorit julgodis! Jag ska genast ut och leta i butikerna :)

    SvaraRadera
  6. Mums vad gott! Du får berätta hur juleskummet smakade när du provat :)

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...