onsdag 5 oktober 2011

Massa kaffe kan ge gratis glöggservis

Hoppsan, nu blir det reklam! Inget jag får betalt för dock... Men Statoil har just nu en köp&få-kampanj. Köp fem koppar kaffe och få den sjätte gratis + en porslinsmugg. Tyckte faktiskt att designen på muggen var tilltalande och såg genast hur glögg skulle kunna komma till sin rätt i den. Speciellt då Blossas glögg för året är med kaffesmak, he he...

Men det blir ju ett evigt rännande till macken om man ska få ihop ett duktigt gäng. Jag var ingen hejjare på matte i skolan men borde det inte bli 48 koppar kaffe för 8 porslinsmuggar?

5 kommentarer:

  1. Vilken tur att Statoil finns i den här stan, då kanske man kan dra dit och dricka sina 48 koppar för det blir ju lite löjligt med bara en.. :-P

    Tack också för tipset om julkorten, där ska jag absolut kolla lite noggrannare!

    SvaraRadera
  2. De var fina. Men... 49 * 8 = 392 kr. 40 * (vad nu en kopp kaffe kan kosta?) 15 = 600 kr. Så det blir bra mycket billigare att köpa muggarna direkt. Och då slipper man dricka kaffe också. Blä.

    Hoppas att du mår bättre. Och som svar: Jag pratar hockey. Färjestad. :-)

    SvaraRadera
  3. Det kan ju vara värt några koppar kaffe! Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Kommentaren "vi ger klappar bara till barnen" har aldrig yttrats i vår familj. Tack och lov...
    Nu ska jag säga något som var helt otänkbart att säga för 15 år sedan: Jag tycker att det är ROLIGT att det börjat gå bra igen för Djurgården. Jag tycker dessutom att det är precis lika kul att AIK ryckt upp sig. Under de åren som DIF inte var så bra, och när AIK harvade i lägre serier var det inte så mycket fokus på hockey i rikstäckande press. Dessutom stentrist att gå på matcher här i stan. Nu är det ju skitkul :-)

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...