torsdag 6 oktober 2011

Något till de fyrbenta vännerna

Passerade den färgglada butiken Accessorize idag och såg att de har fått in söta och roliga julgranskulor i form av ugglor, igelkottar och ryska dockor bl.a. Se deras glada sortiment här. Men det som stod ut var julaccessoarerna till hundar. Självklart ska din lilla hund (ja lilla, för nån rottweiler-storlek har de icke) få vara tomte eller varför inte ett diadem med renhorn. Sött och självklart alldeles onödigt. Men fina tejper och klistermärken har de i alla fall. Supersött på paketen till de lite mindre julfirarna, fast på två ben då...

3 kommentarer:

  1. Åh var de ryska dockorna fina?
    Jag har haft en tanke i flera år att skapa en adventskalender av Babusckor (hur tusan stavas det??). Istället för att slå in paket så ska man gömma presenten i dockan. Har inte fått ihop så många än att det blir görbart dock.

    Hockey är bra skit. Önska dig en hockeykväll av nån av bröderna i julklapp vettja :-)


    Och angående Blossa-kuppen... Det kändes skitskumt om jag ska vara ärlig. Men sen kom jag på att det värsta som kan hända är att jag får ett nej av en människa framför en helt annan dator, så who cares i sånt fall :-)

    Japp, imorgon är det fredag.
    Då drar pysselhelgen igång. Idag har jag gjort smörgåstårta med bacon och gorgonzola. Blir det gott lägger jag ut receptet i helgen.

    SvaraRadera
  2. Sv: Med risk för att låta dum men vad är OD?

    SvaraRadera
  3. Stackars hundar!! De har väl inte bett om att bli utspökade i diadem och grejer. De är djur inte en leksak!!

    Ha en toppen helg.
    Kram Kia

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...