måndag 10 oktober 2011

Tröjväder!

Visst är det mysigt med murriga dagar?! Att få vara inne (slippa höra lilla rösten bak i huvudet som säger: Solen skiner, du måste uuuut!), värma en kopp te/choklad/irish coffee och bläddra i gamla tidningar som lagts på hög i väntan på just denna dag. Och äntligen få ha på myströjan som värmer och doftar just innemys! I dag har jag lyxen att få hjälp med hämtning av sonen på dagis av min mor så jag å dottern har bara lekt och myst. Men nu måste vi ut för blöjorna är slut. På med tjocktröjan!

Foto: via Keepinghighhopes

2 kommentarer:

  1. Länge leve tjocktröjan!
    Jag fullkomligt älskar stickade saker i form om koftor, benvärmare, handledsvärmare, halsdukar och raggsockor :)

    Ha en fortsatt härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hola Partypinglan

    Höst är mysigt. Trivselkilona gör sig dessutom betydligt bättre i en tjocktröja än i bikini.

    Måste bara komma ihåg att köpa en DVD-spelare... Min har pajat. Jag fick en sånt LOTR-längtan idag, jag, Aragorn och en kopp choklad. Myys... Men utan DVD blir det jobbigt.

    Hoppas du sovit gott och blivit människa igen :-)

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...