lördag 29 oktober 2011

Fina burketiketter ger fina gå-borts-presenter

Visst är det härligt att få hemmagjorda gåvor när man får gäster? Jag glömmer ofta bort det när jag själv är bortbjuden och köper oftast med mig en maffig bukett eller nått litet paket. Men nu känner jag för att vara mer pysslig och kanske göra en laddning sylt, chutney eller inläggning av det goda som nu finns i gröndiskarna. Perfekt om vi har lyxen att gå på nån glöggfest. Och vad kan då vara mer passande än att sätta på fina etiketter? Ja, jag är formgivare till yrket men ibland får man fuska lite. Det får väl räcka med att jag gjort det som är i burken... Hittade utskriftsbara pdf.er på Allt i hemmets hemsida. I mina ögon ser de lite juliga ut, eller? Synd att det inte finns en som det står sill på, det hade varit perfekt. Etiketter för utskrift finns här.

Bild från Allt i hemmet

2 kommentarer:

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...