söndag 9 oktober 2011

En orange jul

En fantastisk illustratör och bloggare är Orange You Lucky! från Kanada. Om ni känner er lite deppiga så är ett besök på hennes blogg en vitaminkick för själen. Full av färg och glädje.

Förra julen så gav hon bort de här fina juklappsadresserna. Så enormt generöst och gulligt av henne. De funkar självklart även julen 2011 så klicka på bilderna, ni får upp dem stort och kan skriva ut, och som hon säger: print as many as you'd like in any size you'd like :)


6 kommentarer:

  1. måste smakas på. äre salt eller söt? mvh malin

    SvaraRadera
  2. Åh det var supersöta! Speciellt granen och babuschkan (hur det nu stavas, part 3...)

    Nu har jag uppdaterat inlägget om påsen, så att det syns att det är en påse oxå :-)

    Och du, fan vad glad jag blev i torsdags när du sa att jag skriver bra! TACK!!

    SvaraRadera
  3. ...och To är inte mitt nya alias, utan bara en lite för snabb entertryckning.

    SvaraRadera
  4. TVÅ 40-årsfester samma dag? Starkt jobbat! Låter som om du också har haft det toppen då!?

    SvaraRadera
  5. Vilka jättefina julklappsadresser, nu har jag sparat ner dem! :-)

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...