tisdag 15 november 2011

Skyltsöndag på NK

Jag fick idag ett nyhetsmejl från NK: Söndagen den 20 november kl. 11.50 rullas ridån till årets julskyltning upp. Tomten anländer i häst och vagn för att ta emot önskningar i Ljusgården hela dagen lång, och flyttar sedan upp till Plan 4 där han sprider julstämning ända fram till den 23 december. Läs mer här.

Tycker personligen att julskyltningen de senaste åren har varit allt annat än inspirerande. Förra året var det två tomtar som reste jorden runt. Ja... det var ju skoj... Förlåt men jag tycker inte två tomtar i öknen (som ett av fönstren var) passar in i julen. Men under året har det bytts skyltningsdesigner och det har gett ett rejält lyft i NKs fönster med riktigt snygga och arbetade displayer så nu hoppas jag på årets fönster. Ni som bor i stan, brukar ni vara på plats när skylten visas?

Bilder från NK

2 kommentarer:

  1. Julskyltningen är något speciellt. Tyvärr får jag inte uppleva det i stor skala så ofta, här i byn finns typ 3 affärer men trots det är det julskyltsöndag och det är alltid mysigt :)

    Hoppas att du får en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Eftersom jag inte är något fan av att trängas så brukar jag inte åka in och se just första dagen utan jag brukar smyga förbi när jag ändå är i stan på annat!

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...