måndag 29 oktober 2012

Flyttar till amelia.se

I morgon, tisdag 30/10, kommer tidningen amelia-Jul ut i butikerna och där avslöjas det att jag ska vara deras julbloggare fram till jul, under nytt namn och format; Jul hos Helena. Har suttit inne med den här informationen ganska länge så det känns nu mycket nervöst och kul att få dela med mig av detta. Tihi... ;)

Du som läst och följt mig kommer känna igen dig, det kommer inte vara någon annan inriktning än den jag haft tidigare. Hellys Jul har inte fyllts med så mycket pyssel, mat och bak hittills för jag har velat "spara" på det till flytten så det kommer bli en hel del av den varan. Det blir nog den stora skillnaden. Massa nytt men jag kommer att ta upp några gamla godingar till inlägg som jag tycker förtjänar att se ljuset igen och hoppas du inte har nått emot det.

Ska bli vansinnigt spännande att få vara en del av amelias plattform och jag hoppas innerligt att ni vill följa med mig. Jag kommer fortsätta följa mina favvis julbloggar och dyka upp i kommentarfälten som vanligt. Kommer blogga där fram till mellandagarna för att sen avsluta (på topp??) här igen.

Snälla, glöm inte bort mig! Följ med och jula vidare till Jul hos Helena

16 kommentarer:

  1. Gud vad kul! Och spännande :-) Så klart att vi följer med dig!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Så kul!! Det går bra för dig, grattis!! :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Stort Grattis! Kul att även julbloggare får erbjudande att flytta till större plattformer!

    SvaraRadera
  4. Vad kul, självklart följer jag med och fortsätter läsa din blogg

    SvaraRadera
  5. Åh, Stort grattis!
    Det kommer att bli kanon rätt tjej på rätt jobb!
    Kolla in:
    http://xmasfreak.blogspot.se/2012/10/jag-alskar-din-blogg.html

    SvaraRadera
  6. Men GUD vad roligt!!!! Grattis :) Ska bli kul att läsa!!

    SvaraRadera
  7. Jag satt å läste Amelia Jul igår och så ser jag att du är deras Julbloggare=D Himla bra, tycker jag, självklart hänger jag med =D

    SvaraRadera
  8. Vad roligt och spännande, lycka till!

    SvaraRadera
  9. Men vad roligt för dig, stort grattis och självfallet följer jag med, fattas bara annat! ;)

    SvaraRadera
  10. Grattis, vad roligt för dig! Följer dig självklart!

    SvaraRadera
  11. En gåva till dig från mig även om du redan har fått:
    http://julen.gladers.net/#post390

    SvaraRadera
  12. Vad kul!! Grattis. Det ska bli spännande kan jag tro. Lycka till och ha en toppen fredag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  13. Jag kan inte kommentera på din andra blogg, men jag läser den! Tack för klippet med Christmas Song - underbart!

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...