lördag 20 oktober 2012

Bubblare!

Wow! Jag är en bubblare! Det hade jag ingen aning om, jag skulle bara kolla in mitt konto på Bloglovin' och såg denna nyhet. Vilken glad överraskning!



Undrat varför vissa hamnar på den listan fast än de inte har så många följare, tex som jag,  men det har tydligen med hur många som väljer att börja följa bloggen under en kort tid i förhållande till hur många man hade innan. Tack till er som lägger er tid på och orkar läsa min lilla julblogg. Är rörd och tacksam. Samtidigt pinsamt medveten om att så mycket DIY har det inte varit på sistone på bloggen, så där får jag rycka upp mig och ta tag i alla de projekt jag önskar göra.

Tipsa gärna om din blogg eller någon annan du tycker är härlig, vill alltid ha fler ispirerande bloggar att följa och cyberspace djungeln är ju ganska stor.

7 kommentarer:

  1. Roligt att du fick hamna där! Och på första plats dessutom ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Keep up the good work. <3 /millan

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du hamnade där. Grattis

    SvaraRadera
  4. Såklart du hamnar där - din blog gär ju en av de bästa!!!
    Grattis och bloggloving till dig =)

    SvaraRadera
  5. Roligt! Positiva egokickar ska man samla på!! Hamnade på topplats på bubblare förra året, så jag vet precis hur det känns :-)

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...