fredag 19 oktober 2012

Det blir till att skriva AIR MAIL...

Tävlingen är avslutad och vem vann?? Skrattade till högt när jag drog lappen - jo så klart den som bor på andra sidan jordklotet, Pernillas julblogg från Australien. Så lilla Allerstidningen kommer få flyga flygplan. Tänk så det kan gå... Grattis Pernilla, förväntar mig se nått pyssel från tidningen då a la Down Under ;)



Men om jag hade haft ett tröstpris så hade det gått till Natalie som skrev en så himlans fin vers:
Denna tidning jag önska vinna, då blir du min hjältinna. 
Snart är helgen åter här, vi som håller den så kär. 
Önskar lugn och julefrid och heslt också gott om tid. 
Att få bläddra i denna tidning av jul gör mig glad och vardagen riktigt kul.

Får ha en tävling med rim och vers nån gång. Himla sött!!

3 kommentarer:

  1. Kul för henne då hon säkerligen inte kan köpa den själv

    SvaraRadera
  2. Tusen tack! You made my day :D Ser framemot att sitta o bläddra och få inspiration när det lackar mot jul! Kram från Australien!

    SvaraRadera
  3. Härlig läsning! Du har kommit igång fint här inne=) vad tyckte du om årets jultidning? Brukar köpa den så det blir det iår med. Kram

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...