onsdag 3 oktober 2012

Höjden av lyx

Vet ni vad jag gjorde idag?? Jag lämnade in mina händer på en total makeover. Det är väl inge fel på mina tassar egentligen men efter en säsong av sandlådelek, antal potatisskrubbningar och en avancerad rönnbärsklättring senast behövde de verkligen en uppfräschning. Vissa är proffs på att snickra, vissa på att baka kanelbullar och några är ytterst skickliga på manikyr, varför inte då låta dem göra jobbet? Mycket nöjd med mina fina julnaglar gick jag ut från den lilla salongen en timme senare. Gissar dock att de inte håller till jul...


10 kommentarer:

  1. Läckert! Min kompis kom häromdagen fram till att hon lagt ungefär 14 000 kronor på sina naglar...14 000 SPÄNN!!! Nädu, sånt köper jag annat för ;)

    SvaraRadera
  2. Åh, vardagslyx! Har alltid sagt att jag vill göra i ordning mina naglar, men det har aldrig blivit av! Dina blev ju superfina :)

    SvaraRadera
  3. @ Amanda: 14000 svenska kronor!!?? Det är ju helt galet! Men om jag räknade i hop vad jag lägger på julgrejjor så... ja, vi pratar inte mer om det ;)

    @ Axelina: Verkligen att rekommendera. Boka redan nu och unna dig!!

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja men eller hur, vad som helst hade kunnat hända om den där tejpen inte fanns där haha! Jag ska banne mig ta och fixa naglarna nu nån gång i dagarna!

    SvaraRadera
  5. Men så fina naglar. Det är du helt klart värd efter att ha bekämpat din spindelfobi.. Bra jobbat!!

    SvaraRadera
  6. Helly, pajen blev jättegod! Ska bara köpa glass.. blev måttligt besviken när jag hade bakat pajen och såg att glassen tagit slut :/ så det blev bara en liten provsmakning. Desto mer ikväll ;)

    SvaraRadera
  7. Mycket snyggt. Eftersom jag trädgårderar halva året, blir mina naglar därefter, men nu ska jag också pyssla om dem. Klem

    SvaraRadera
  8. Gud så härligt! Jag brukar göra mina själv, köpte så coola nagelklistermärken när jag var i Las Vegas förra året :-)

    Och vad tusan... Du får boka en ny manikyr innan jul ju! Det har du förtjänat. Boka en manipedi när du ändå är igång förresten :-)

    SvaraRadera
  9. Tjusigt! har sällan nagellack, men det lockat när man ser fina röda naglar. Dock är det inget som går hem på jobbet så får nog vara för mig.

    Har oxå prövat att göra små flaggor av washitejp till cupcakes och liknande, blir riktigt sött och dekorativt!

    SvaraRadera
  10. Älskar´t!
    Jag gillar också att dina inte är några superklor - det här är precis lagom. VIsst känner man sig extrasnygg när man fixat händerna? Jag ska nog också...men först måste jag klippa av den här lejonmanen till hår och det kommer väl gå på en del =)

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...