måndag 29 oktober 2012

Upp med volymen, här kommer årets julklapp!

Om knappt en månad utses årets julklapp av Handelns utredningsinstitut. Men redan nu har ett spelbolag sagt sitt. Årets julklapp enligt oddsen: hörlurarna. Jaha, jag som köpte mig själv ett nytt par förra veckan. Vad betyder det? Att jag följer strömmen, sätter trenden eller bara att mina gamla behövde bytas ut?

Hur som helst; tror varken min mamma eller dotter skulle bli glad över ett par hörlurar men de hade nog inte gillat förra årets heller; matkassen...

Vad tror ni, stämmer spelbolagens odds, blir det hörlurarna??

Bild från smidigt.se

4 kommentarer:

  1. Tror nog inte att det är årets julklapp...men man kan ju aldrig så säkert veta. Har varit många skrällar genom åren :)

    SvaraRadera
  2. Tycker det är lite tråkigt om det skulle bli hörlurar.

    Jag hittade denna på tradera och kom att tänka på dig http://www.tradera.com/mix-max-barn-spel-auktion_340809_166996666
    För visst var det du som letade efter den?

    SvaraRadera
  3. Tja, jag vet inte vad jag ska tro. Sonen fick ett par i födelsedagspresent och det känns som att det är lite mode i häftiga hörkurar, men årets julklapp, nja, jag önskar mig inga ;)

    SvaraRadera
  4. haha, jag bloggade om samma sak. Jag tycker årets julklapp är rätt överskattat jämt. Men i år vill jag själv ha hörlurar och de där du har på bild är ju snygga som få - jag tar dom tomten, vare sig det blir årets klapp eller ej =)

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...