måndag 15 oktober 2012

Minitävling: Julmagasin

Igår sprang jag in i matbutiken för ett snabbköp när vi skulle gå till bilen. Då köptes även en Allers Julmagasin, la den i kassen och tänkte: Åh, denna ska jag gotta mig med i kväll.

Efter en lång dag med både födelsedagskalas och familjemiddag kom vi hem. Det var städgata så maken skulle parkera om bilen medan jag gick upp i lägenheten med barnen. På vägen hem gick även min make in i affären för ett snabbköp och tänkte: Åh en jultidning, den ska min fru få gotta sig med i kväll.

Så nu sitter jag här med två tidningar att gotta mig med. Varför inte låta någon annan jultoka få den, tänker jag då. Så vi gör det enkelt, vill du ha den skriver du det i en kommentar senast torsdag 18/10 kl 23.59. Det blir din lott.


Har du en blogg kommer jag ju kunna komma i kontakt med dig men har du ingen blogg skickar du (utöver din kommentar) ett mejl till: helena.lyth@gmail.com med din adress.

På fredag kl 12 meddelas vinnaren och om postgången är som den ska har vinnaren tidningen efter helgen. Lycka till!

25 kommentarer:

  1. Hej! Va snällt av honom att köpa tidningen:)! Jag är gärna med på utlottning:)

    SvaraRadera
  2. Jag är med i utlottningen! :D

    SvaraRadera
  3. Vilken snäll man. Eftersom min man inte skulle upptäcka en jultidning om den så trillade ner i huvudet på honom så är jag med och tävlar i stället:)

    SvaraRadera
  4. Å jag vill gärna vinna en jultidning! Höll den i handen häromdfagen, men tänkte att, nej, den karamellen suger jag lite på....

    SvaraRadera
  5. Såg den och tänkte att den vore något men nu kanske jag kan vinna den istället!

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Jaaaaa jag vill vara med och tävla.

    SvaraRadera
  7. Ååh de hade vatt min aldra första jultidning någonsin om jag fick den. :D älskar julen, men av nån anledning har jag aldrig blivit färdig att köpa en tidning om jul. ^^

    SvaraRadera
  8. Åh jag är med! Har letat efter den där tidningen utan resultat... :)

    SvaraRadera
  9. Ja men vad tusan, jag är med :-) Hade inte tänkt köpa den i år, men en gratischans tackar man ju inte nej till.

    Och du, vilken fantastisk make. Såna växer inte på träd :-)

    SvaraRadera
  10. Åh, jag är självklart med och tävlar! :)

    SvaraRadera
  11. Oktober är månaden julen drar igång så en tidning att förhöja den med vore inte fel:)

    SvaraRadera
  12. Vill gärna vara med. Har tittat på den i affären men inte köpt.

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Är gärna med i utlottningen av jultidningen... är här inne och finner inspiration till vår jul/shopping resa till Stockholm i slutet av November. Då skall julmarknaden i Skansen och Gamla Stan besökas flitigt. Hoppas på tur!

    Härlig kväll
    Sivan från Luleå

    SvaraRadera
  14. Tittade egentligen bara in för att säga hej och tacka för kommentarer och besök på min julbloggblogg, men nu passar jag på att vara med i din tävling också :D Vad kul att maken köpte jultidning åt dig!! Kram från Australien <3 ~Pernilla

    SvaraRadera
  15. Jag är gärna med och tävlar, har inte "hunnit med" att köpa den ännu nämligen!

    SvaraRadera
  16. sv: har dom lakan på indiska??? i så fall behöver jag också =D

    tidningen har jag redan köpt så jag tävlar inte - men vilken fin och snäll man du har!

    SvaraRadera
  17. Denna tidning jag önskas vinna
    då blir du min hjältinna
    Snart är helgen åter här
    vi som håller den så kär
    Önskar lugn och julefrid
    och helst också gott om tid
    Att få bläddra i denna tidning av jul
    gör mig glad och vardagen riktigt kul
    :)
    Du har en jätte mysig blogg!
    /Natalie

    SvaraRadera
  18. Hej, börjar längta lite efter jul nu,
    så jag är gärna med i utlottningen.
    Ann-Sofie

    SvaraRadera
  19. Jag har inte köpt den själv så jag är gärna med i utlottningen!

    SvaraRadera
  20. Så roligt att du har dragit igång en tävling! Dock så står jag över denna, eftersom jag redan har den tidningen. Så jag håller tummarna för någon annan istället :D

    SvaraRadera
  21. sv: Haha nej jag tänkte att jag inte ens skulle sponsra dom med dom 5 kronorna ;) Så jag tröstade mig med julmust istället när jag kom hem ^^

    SvaraRadera
  22. men vad kul jag vill gärna vinna en jultidning
    kram lolla

    SvaraRadera
  23. Jag är gärna med i utlottningen =). Du undrade ju över spirainredning, finns ibland i tyg/inredningsaffärer. Finns även tex på www.swetrend.se fraktfritt.

    SvaraRadera
  24. Jag är gärna med i din tävling!

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...