måndag 31 december 2012

Piffigare prinskorv

Alla som känner och följt mig vet att jag älskar korv och speciellt prinskorv. Alltid samma visa på jul; "och så har vi prinskorvar till barnen" brukar det låta. Jag har helt enkelt garderat mig och tagit med lite extra så jag inte blir utan...

Men för de som fortfarande kan tycka att prinskorv känns lite för mycket "barnbord" kanske kan pröva att jula till dem lite. Gör så här: Stek prinskorvarna i smör, klyftad rödlök och valfri julkrydda tex nejlika, kryddpeppar eller pomerans. Håll dig helst till en krydda så att det inte blir förmycket pepparkaka över det. Chic simple!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...