måndag 31 december 2012

Pärlade snöflingor

Jag älskar fönster fyllda med fina snöflingor klippta i papper hängande på tråd och tänkte att jag kanske skulle kunna göra en variant, i pärlor. Sagt och gjort och det var otroligt kul att skapa olika snöstjärnor. Och som det sägs så är ju ingen snöflinga den andra lik så det är bara att fantisera fram former. Jag valde att göra i vita och transparenta pärlor och tänk på att ha rund platta om du vill testa.

Sen när jag skulle hänga upp dem blev det inte alls som jag tänkt mig. Hmmm... stökigt! Men då kom jag på att jag för länge sen gjort drinkunderlägg av pärlplattor så varför inte dessa flingor? Ja, varför inte?!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...