fredag 21 oktober 2011

Planering är A & O

Härligt med jul - stressigt med jul? Om du har kontroll på vad som ska göras och är duktig på att delegera så kommer du inte känna samma stress. Jag har satt samman en checklista utifrån gamla tidningsklipp jag sparat och jular jag har firat. Den är säkert inte fullständig och jag tar gärna emot önskningar, tips och förslag.

Klicka på bilderna så får ni upp dem stort, spara ned och kan skrivas ut på A4. Varsågod, en lite förtidig julklapp från mig till dig :) Sprid den gärna vidare, länka bara tillbaka till mig så blir jag glad. Om du vill göra mig själaglad får du gärna klicka på facebookknappen i fältet under bilderna så sprider vi julfriden.

Och glöm inte att planera in egentid till dig!


4 kommentarer:

  1. Vilka bra listor du gjort, fina var dom också!

    SvaraRadera
  2. Har också listor, jag använder varje jul, perfekt för att få en lugn och mysig jul.

    SvaraRadera
  3. Fina listor!
    Sprider vidare via min blogg!
    Må så gott å tack för "den tidiga julklappen"
    Kram Jordråttan

    SvaraRadera
  4. Vilken bra lista! Den hade jag definitivt använt om jag inte redan hade gjort en egen lista.

    SvaraRadera

Skicka gärna en kommentar, hälsning eller tips.
Det är alltid välkommet!
Kram Helly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...